Věrnostní program MOJE LOVIO oceňuje všechny naše pravidelné zákazníky, kteří díky němu mohou ušetřit až 50% z nákupu produktů na e-shopu LOVIO.CZ.
Není třeba nic zapínat - program je aktivní ihned po registraci.
Z každého nákupu na e-shopu LOVIO.CZ získáte na svůj účet MOJE LOVIO body ve výši 8% z hodnoty zakoupených produktů. Body se automaticky aktivují 45 dní po vytvoření objednávky, pokud byla úspěšně dokončena a doručena. Platnost bodů je 180 dní.
Pokud máte k dispozici aktivní body, nabídneme Vám v košíku jejich využití vždy v maximální možné výši. Body můžete uplatnit na maximálně 50% hodnoty produktů v dané objednávce. Případné zbývající body zůstanou na účtu až do konce své platnosti.
Registrací v Obchodě Zákazník automaticky vstupuje do věrnostního programu „Moje Lovio“ (dále "Program”):
- Člen Programu shromažďuje bonus ve výši 8% hodnoty každého uskutečněného nákupu, který může využít podle pravidel určených níže (dále: "Bonus")
Bonus není možné vyměnit na hotovost. Bonus je vypočten a následně zaokrouhlený matematicky na celé koruny.
Bonus je možné využít na zlevněné a nezlevněné zboží pouze jako slevu na nákupy, s výhradou, že sleva nemůže snížit hodnotu zboží o více než 50 % hodnoty zakoupeného zboží.
V případě, že na účtu Člena Programu má Bonus hodnotu nad 50 % hodnoty kupovaného zboží, další nevyužitý Bonus zůstává na účtu Člena Programu a může být využit během dalších nákupů. Pokud na účtu Člena Programu je Bonus menší nebo rovný 50 % hodnoty zboží. Člen Programu může využít celý shromážděný Bonus.
Pokud Člen Programu, chce využít Bonus na nákup, který obsahuje více položek, bude Bonus rouvnoměrně rozdělen na jednotlivé položky prostřednictvím slevového kódu.
Bonus z dané transakce může být využit po uplynutí 45 dní ode dne vytvoření dané objednávky.
Bonus z nákupů může Člen Programu využít do 180 dnů. Po uplynutí stanovené doby bude bonus přidaný z nákupu smazán, což však nemá vliv na bonusy přidané z pozdějších transakcí.
Všechny informace o stavu účtu Člena Programu a připočtení bonusu jsou dostupné v záložce "Věrnostní program".
Pro využití Bonusu během nákupu se musíte přihlásit na svůj účet a následně v nákupním košíku zaznamenat možnost "Chci uplatnit body". Váš nasbíraný Bonus bude přiměřeně odečten od ceny produktů v košíku prostřednictvím slevového kódu.
Pokud byl Bonus na účet Člena připočten nebo využit v rozporu s Obchodními podmínkami, Obchod je oprávněn zrušit část nebo celý Bonus, o čemž bude Člen informován.
V případě vrácení zboží z transakce v níž byl použit Bonus se hodnota využitého Bonusu připočte zpět na klubový účet klienta. V případě uznání reklamace podané Členem Programu, která je vyrovnaná vrácením částky za zaplacené zboží se hodnota využitého Bonusu také připočte zpět na klubový účet klienta.
V případě vrácení zboží za objednávku, v níž byl přičten Bonus se hodnota Bonusu, která byla přičtená za zboží odečte. V případě uznání reklamace podané Členem Klubu, která je vyrovnaná vrácením částky za zaplacené zboží se hodnota připočteného Bonusu také odečte z klubového účtu klienta.
Program „Moje Lovio“ se nespojuje s jinými věrnostními a partnerskými programy dostupnými v obchodě Lovio.cz a není možné využívání různých programů během jedné transakce.
Obchod si vyhrazuje právo na změny v pravidlech účasti v programu „Moj Lovio“, avšak zavedené změny nesníží práva, které získali Členové. Členové Programu budou informováni o změnách na webových stránkách obchodu, e-mailem nebo prostřednictvím SMS zprávy.
Organizátor si vyhrazuje právo na pozastavení nebo uzavření Programu v libovolném okamžiku jeho trvání, s tím, že práva získaná Členy Programu budou zachována. V případě uzavření nebo pozastavení Programu bude na všech účtech Členů Programu zablokována možnost započtení Bonusu. Právo člena Programu na využití bonusu během doby platnosti zůstává zachováno.
Člen Programu má právo podat reklamaci v souvislosti s realizací ustanovení Obchodních podmínek, především v rozsahu přiznaného Bonusu nebo uplatněné slevy. Reklamace by měla být podána ve lhůtě 14 dnů od výskytu okolností, které zdůvodňují její podání. Reklamace by měla být poslána poštou, kurýrem, podána osobně v sídle Organizátora nebo poslána e-mailem na adresu info @lovio.cz nebo prostřednictvím kontaktního formuláře.
Věrnostní program platí od 16.2.2023
Ještě nemáte účet? Registrujte se...
Vzpomněli jste si? Přihlaste se!
Ještě nemáte účet? Registrujte se...
Už u nás máte účet? Přihlaste se...
Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami a se zpracováním osobních údajů.
Vaše registrace byla úspěšně odeslána a nyní ji už zbývá pouze potvrdit odkazem, který jsme Vám právě zaslali na uvedený e-mail.
ps: Pokud e-mail nedorazí, zkontrolujte nevyžádanou poštu (spam) či hromadnou poštu (newsletter). Pokud ani pak e-mail nenajdete, neváhejte nás kontaktovat a společně problém vyřešíme.
Vaše registrace je úspěšně dokončena a jste přihlášení.
Nastavit účet