Doprava WE|DO point/box ZDARMA od 999 Kč
0
0
 

Reklamační řád

Tento Reklamační řád (dále jen „reklamační řád“) upravuje způsob a podmínky reklamace vad zboží zakoupeného spotřebitelem prostřednictvím on-line obchodu LOVIO od naší společnosti:

Lovio s.r.o., se sídlem Davídkova 2476/48, Libeň, Praha 8, PSČ 180 00 

IČ: 24740772

DIČ: CZ24740772

zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 170427

reklamační adresa: Lovio s.r.o., Havlíčkova 260, Kolín, 28002

adresa pro odstoupení od smlouvy: Lovio s.r.o., Havlíčkova 260, Kolín, 28002

telefonní číslo: +420 739 440 582

kontaktní e-mail: info@lovio.cz

1. Za jaké vady zboží odpovídáme?

1.1. Jako prodávající odpovídáme za to, že vám bylo dodáno to zboží, které jste si objednali, a že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že zboží při převzetí zejména:

má vlastnosti, které mezi námi byly ujednány, které popisujeme, nebo které jste mohli očekávat s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy;

Dále odpovídáme za to, že se tyto vady nevyskytnou v záruční době. Nad rámec zákonné záruční doby pro spotřebitele neposkytujeme žádnou záruku za jakost.

1.2 Za vadu zboží nelze považovat rozdílnost odstínů barev ve skutečnosti a na elektronických zobrazovacích zařízeních. Pokud zboží neodpovídá vaší představě, máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží v souladu s článkem 7 Všeobecných obchodních podmínek.

2. Jaká je záruční doba?

2.1. U nepoužitého spotřebního zboží činí záruční doba dvacet čtyři měsíců od převzetí zboží, není-li na webovém rozhraní, v dokumentech přiložených ke zboží nebo v reklamě stanovena delší záruční doba.

2.2. Pokud je na zboží uvedeno datum spotřeby, popřípadě datum minimální trvanlivosti, trvá záruční doba do takového data.

2.3. V případě, že vám bude zboží vyměněno či opraveno, na nové zboží neběží nová záruční doba. Záruční doba se však v takovém případě prodlužuje o dobu, po kterou jste nemohli kvůli vadě zboží užívat, tj. zejména o dobu, po kterou je zboží v opravě.

3. Jaká práva z vadného plnění máte?

3.1. Vaše práva z vadného plnění se řídí občanským zákoníkem, zejména § 2099 až 2117, a také § 2165 až 2174.

3.2. V souladu s výše uvedenými ustanoveními vám náleží zejména následující práva:

  1. Doplnění toho, co chybí
    Pokud vám dodáme zboží v menším množství, než které bylo ujednáno, nebo vám dodáme nekompletní zboží, máte právo na doplnění toho, co chybí.
  2. Sleva z kupní ceny
    Pokud při převzetí zboží existovala na zboží vada nebo se vada vyskytla v záruční době, můžete požadovat vždy přiměřenou slevu z kupní ceny.
  3. Výměna zboží nebo vadné součásti zboží
    Výměnu zboží nebo vadné součásti zboží můžete požadovat vždy, pokud to není neúměrné k povaze vady (tj. zejména v případě, kdy není možná bezprostřední oprava věci) a pokud se nejedná pouze o nepodstatné porušení smlouvy.

    Právo na výměnu zboží vám nenáleží v případě, že je vadná pouze část (součást) zboží. Pokud v průběhu reklamačního řízení dojdeme k závěru, že je vadná pouze součást zboží, vyměníme vám tuto součást.

    Požadovat výměnu zboží nemůžete u zboží prodávaného za nižší cenu. Namísto toho můžete požadovat slevu z kupní ceny.
  4. Oprava věci
    Pokud je možné zboží opravit, náleží vám právo na bezplatné odstranění vady. Pokud se v průběhu reklamačního řízení ukáže, že nejsme schopni zboží opravit, budeme vás neprodleně informovat a můžete zvolit jiný zde uvedený způsob vyřízení reklamace.
  5. Vrácení peněz (odstoupení od smlouvy)
    Vrácení peněz můžete požadovat pouze za předpokladu, že:
    - dodání vadné nebo nekompletní věci z naší strany zakládá podstatné porušení smlouvy; nebo
    - nejsme schopni odstranit vadu, pro kterou nemůžete zboží řádně používat, nebo nejsme schopni zboží s touto vadou vyměnit (např. zboží se již nevyrábí); nebo
    - zboží nemůžete řádně používat pro opakovaný výskyt vady po opravě (výskyt téže vady po jejích alespoň dvou předcházejících opravách); nebo
    - se na zboží vyskytne větší počet vad (současný výskyt alespoň tří odstranitelných vad, z nichž každá brání řádnému užívání zboží); nebo
    - nedodržíme lhůtu pro vyřízení reklamace/nezjednáme nápravu do 30 dnů od uplatnění reklamace.

3.3. Podmínkou pro výměnu zboží nebo vrácení peněz (odstoupení od smlouvy) je, že vrátíte věc v tom stavu, v jakém jste ji obdrželi. Výjimkou jsou případy, kdy:

  1. došlo ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci;
  2. jste použili věc ještě před objevením vady;
  3. jste nezpůsobili nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu svým jednáním anebo opomenutím; nebo
  4. jste věc prodali ještě před objevením vady, anebo pozměnili věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátíte nám, co ještě vrátit můžete, a dáte nám náhradu do výše, v níž jste měli z použití věci prospěch.

4. Kdy nelze práva z vadného plnění uplatnit?

4.1. Práva z vadného plnění vám nenáleží, pokud:

4.2 Záruka a nároky z odpovědnosti za vady se dále nevztahují na:

5. Jak postupovat při reklamaci?

5.1. Reklamaci u nás uplatněte bez zbytečného odkladu od zjištění vady. 

5.2. Reklamace přijímáme v našem sídle. Nemáme zřízenou provozovnu, v níž by bylo přijetí reklamace možné.

Doporučený postup při reklamaci:

Nesplnění některého z výše uvedených kroků nebo nepředložení kteréhokoliv z výše uvedených dokumentů nebrání kladnému vyřízení reklamace dle zákonných podmínek.

5.4. Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy nám byl oznámen výskyt vady.

5.5. O doručené reklamaci rozhodujeme ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně případného odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se nedohodneme na delší lhůtě.

5.6. Pokud zvolíte právo, které vám nemůže být z objektivních důvodů přiznáno (zejména u neodstranitelných vad nebo v případě výměny zboží, která není možná), budeme vás neprodleně kontaktovat. V takovém případě můžete zvolit jiné právo v souladu s tímto reklamačním řádem.

5.7. Při reklamaci vám vydáme písemné potvrzení o tom, kdy jste právo uplatnili, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požadujete. Dále (po vyřízení reklamace) vám vydáme potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.

5.8. V souladu s občanským zákoníkem máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů při uplatnění reklamace zboží. Vezměte na vědomí, že právo na úhradu těchto nákladů musíte uplatnit do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu.

Tento Reklamační řád je platný a účinný od 1.12. 2020.

 
Filtrování
Aplikovat filtry
 
Váš nákup

Váš nákupní košík je prázdný.

Vyberte si produkty z našeho katalogu a dokončete objednávku.

< Zpět do e-shopu
Vyprázdnit košík
Už se známe? Stačí se přihlásit!

Ještě nemáte účet? Registrujte se...

Zapomenuté heslo?
Zapomenuté heslo? Nevadí...

Vzpomněli jste si?
Ještě nemáte účet? Registrujte se...

Obnovit heslo
Dokončete obnovu hesla zadáním nového:
Změnit heslo
Registrujte se a získejte řadu výhod!

Už u nás máte účet?

Registrovat se

Registrací souhlasíte s obchodními podmínkami a se zpracováním osobních údajů.

Skvělé!
Už jen poslední krok...

Vaše registrace byla úspěšně odeslána a nyní ji už zbývá pouze potvrdit odkazem, který jsme Vám právě zaslali na uvedený e-mail.

Zavřít

ps: Pokud e-mail nedorazí, zkontrolujte nevyžádanou poštu (spam) či hromadnou poštu (newsletter). Pokud ani pak e-mail nenajdete, neváhejte nás kontaktovat a společně problém vyřešíme.

Už se známe? Stačí se přihlásit!

Vaše registrace je úspěšně dokončena a jste přihlášení.

Nastavit účet